fredag 8 april 2011

såäde!


Allså okej, såhär är det mina vänner. Jag har rätt många vänner och bekanta som börjar få barn nu, babyboom liksom. Och jag förstår verkligen att ni jättegärna vill prata om allt som era barn gör och vill dela med er av denna söta varelse. MEN! Det börjar gå mig lite på nerverna alla som pratar om bebisens bajs och kräks helajävlatiden. I skolan pratas det om bebisbajs och det postas på facebook (!) om bebisens bajsvanor och bajsets konstistens...ofta! Det går liksom en gräns nånstans, jag vill inte höra eller läsa om massa löst, kornigt, vattnigt eller uteblivet bajs...inte NÅGONS! Vänligen ha en aning överseende med oss som inte är intresserade av bebisbajs och kräks. Om du tycker det är intressant att veta vad jag bajsar för bajs, hur det ser ut och hur ofta så kan vi utbyta fakta, jag lovar att jag skickar ett mail till dig dagligen...men jag har en vild gissning att du inte alls skulle uppskatta det. Förstår ni nu? Tänk er att jag skulle posta på facebook " fan jag har inte lyckats bajsa på 5 dar men idag gick det bra, flera gånger, har bajsat säkert 7 gånger på en timme, TJOHO äntligen!" Bara för att bebisar är söta och underbara behöver det inte betyda att det som kommer ur dom tolkas som jordgubbar och vaniljkräm. No offens mammor, jag förstår verkligen er vilja att dela bebisinfo med alla, men som sagt det finns en liten gräns.
Får säkert skitmånga gnälliga tankar om detta, jävla surkärring som hatar barn. Men jag bryr mig inte, jag älskar barn, men jag hatar att höra om bajs och kräks när jag äter, pluggar, surfar osv. Ni vill säkert inte höra om hälften av vad jag pratar/skriver om heller jag vet, men jag var bara tvungen att klargöra detta.

Nu har jag skrivit om bajs tillräckligt för den här bloggen forevaaaaah

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hahahaha så jävla bra