tisdag 5 april 2011

skallig


Dagens i-lands problem: JAG TAPPAR MITT HÅR! Det går av på mitten för att jag har misshandlat det med både blekning och plattång i ett par år nu. Vilket innebär att jag snart måste ge upp mitt vita hår för en mörkare nyans...vilket i mitt fall förmodligen kommer innebära svart, möjligen mörkrött. När man är van vid en lite "extremare" hårfärg är det konstigt att tänka sig själv i typ mellanblond, det blir så tråkigt på mig. OCH JAG VILL VARA TANTVITBLOND :( Jag har inte hunnit tröttna på mitt hår, jag vill ha det ljust! Vafan håret, håll ut, håll uuuut! Jag får helt enkelt inte bleka det på ett bra tag nu...så jag kommer se ut som nåt förjävligt med 10 centimeters utväxt framåt maj ungefär blääähurgh.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Fråga en frisör efter djupvårdande och reparerande inpackning, dom på björn axen är super bra!

Frida sa...

Prova med Panto-3. Smakar skitäckligt, men hjälpte verkligen för mig.
Fast om håret går av "på mitten" så måste du nog som sagt vara lite snällare mot det.
Lycka till!