måndag 23 januari 2012

aktivera mig för fan!

tess bild, jag är alltid så himla söt på festbilder :)

Nu är jag piggare än vad jag vart på hela dagen, det är inte så bra med tanke på att jag börjar skolan tidigt i morgon, men jag skiter i vilket, hoppas på att jag blir sådär övertrött i morgon för då tycker jag allt är så himla roligt hehe. Magen är bättre, nu är det bara huvudet som ska sovas till rund form igen efter allt fyrkantigt tv-tittande!
Fan jag är sjukt sugen på att gå på bio!! Lejonkungen får jag nog gå o se själv dock, ingen annan verkar lika pepp som jag haha, konstigt? Hade det inte vart 3D och lite läskig så hade jag kunnat ta med gudsonen (som är 4), vi har nog rätt lika filmsmak annars :D



svar på kommentar till hanna: fan jag trodde du sov så jag ringde inte ;P
Men jag ringde mamma istället, så jag fick prata lite med nån iallafall ^^

Inga kommentarer: