torsdag 26 januari 2012

trååååååk

Förlåt men jag har så jävla tråkigt :P

- Jag har insett att min senaste kyss...
var med en fin grabb. eller insett o insett, det visste jag ju redan innan annars hade han väl inte fått nån :P
- Jag lyssnar på… tvn
- Jag pratar... för mycket
- Min första riktiga kyss... hahaha glömmer jag helst
- Jag avskyr när folk frågar... om jag är från skåne
- Jag är hemligt förälskad i...jag är inte hemligt förälskad i nån tror jag, han vet nog det isåfall :P
- Sist jag grät var... öööh...? JO!! Jag läste en sjukt sorglig barnbok!! Hemsk!!
- Min mobiltelefon är... snart ofungerande eftersom jag tappar den hela tiden
- Just nu tänker jag på... mat. MAAAAAAAT. maaaat
- Idag har jag...
fan inte gjort ett skit, legat i sängen
- Jag vill verkligen...
ha en jävla massa pengar

- sover du med dörren öppen eller stängd?
- ja eftersom jag bara har ett rum så har jag ju bara en ytterdörr, och den har jag ju inte precis på vid gavel :P
-har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - ja
-tror du två ex kan vara vänner? - ja absolut, så länge ingen är kär i den andre!
-skulle du vilja vara berömd? - beror väl på inom vad? typ konstnär, ja. då hade jag sålt tavlor svindyrt! ;)
-har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - inte medvetet, men förmodligen grannarna mitt emot ^^
-skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? - hahaha, hanna? det hade ju vart lite awkward kanske ^^
-brukar du tänka innan du talar? - aldrig
-skulle du vilja tatuera dig? vars? - ja, på massa ställen, nästa blir på revbenen. vars är väl för fan inget ord
-har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja i princip iallafall :)
-skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - jag bor inte hemma, och annars, nej inte så länge dom vet vart jag är :P
-tror du andra tycker illa om dig? - jag vet att folk gör det, jag är för snygg o smart, det stör man sig på, hehehe ;)

Inga kommentarer: