tisdag 24 januari 2012

skitproblem :P

Jag har ett problem. Jag är för fattig. I typ AUGUSTI, fick jag se en jacka jag bestämde skulle bli min, en skinnjacka kenzas vårkollektion 2012 för Jofama. Så jag har alltså väntat i nästan ett halvår på att denna jävla jacka ska släppas! Jag älskar älskar älskar modellen med alla dragkedjor! Problemet är ju då att den släpps snart i affär och kommer kosta ungefär 1000 spänn mer än vad jag trodde( och hade kommit överens med mig själv att kunna tänkta mig att betala). Så nu står valet mellan att inte prova den alls, hoppas att den tar slut alternativt hoppas att den sitter jäääävligt fult på och har sjukt dålig passform. Hoppas på det sista eftersom det hade känts bäst :P Eller...så sparar jag ihop pengar och köper den lagom till sommaren, men det känns helt fel att lägga så mycket pengar på en skinnjacka när jag redan har typ 6 stycken (använder dock bara en!). Funderar på att köpa en svart istället för en röd, vet inte om jag passar i rött?? Men jag har ju redan en svart, som jag älskar. Hmmm...men om jag får jobba på min VFU, så ska fan pengarna gå till denna jackan, jag förtjänar den efter så mycket suktande. Och den ser mycket snyggare ut på modellerna än den gör på denna bilden. Fan hoppas att den är sjukt jävla ful i verkligheten bara. Världens längsta inlägg om en jacka, men jag har en "thing" för jackor, köper lätt 3 nya vår/sommar jackor varje år. Som andra älskar skor & väskor, så älskar jag att handla jackor. Åh jag är så dålig, nä det här går ju bara inte

Inga kommentarer: