måndag 30 januari 2012

BILDBOMB FRÅN HELGEN











I helgen var vi allså 7 pers som åkte till Undersvik i hälsingland och bodde i Tess mammas hus, sjuuuukt stort hus! Alla fick varsitt rum med dubbelsäng! fancy! Det var gigantiskt! Vi bastade, åt middag, drack alkohol och va på afterski, och så gick vi på dollarstore ^^

På fredagen skulle vi på after ski en typ 30 minuter från undersvik, och jag och hanna skulle köra haha. Det började med att vi kom fram för att sedan få reda på att after skin hade flyttat till toppen av backen...dit vi skulle KÖRA bil upp ^^ Vi kom uppför första backen sen fastnade hannas bil, efter jävligt mycket skratt och skrik (från mig) kom bägge bilarna upp. När vi sedan skulle ner igen blev vi invinkade av polisen och skulle blåsa. När jag väl stängde av hyrbilen så slutade den inte plinga pga av lyset så vi tryckte på varenda knapp i bilen. Sen försökte jag skämta lite med polisen angående att dricka alkohol, vilket han inte riktigt verkade uppskatta :P Jag är tveksam på att han tror att alkoholmätaren verkligen visade rätt när den visade negativt :P
Det var sjukt fint där uppe allså, synd att vi aldrig hann gå en runda och ta massa kort på bergen o sånt. På söndagen när vi körde hem var det sol också, riktigt vacker vart de! tack alla fina för en mysig helg :)

"och det går bra att köra hyrbil eller...."

Inga kommentarer: