onsdag 25 januari 2012

dumplings


allså jag har blivit helt besatt av att jag måste prova dumplings, stockholms senaste mattrend typ :P Det verkar sjukt gott, fast det egentligen bara är deg med olika fyllningar. Plus att jag älskar allting man får äta med pinnar. Är det nån som käkat dumplings & vet om det är gott på riktigt? Jag hade samma besatthet när jag inte hade käkat sushi, och var bara tvungen att äta det för det såg så roligt ut...sen gillar jag inte sushi längre, fick till och med svårt för fisk över huvudtaget :P Men nu vet jag ju att jag inte ska äta det mer iallafall ^^ Nu äre dumplings som måste provas haha

1 kommentar:

F. sa...

Okej, då bestämmer vi dumplingsmiddag och Niceville...
återkommer med datum.
Kanske tisdag 31:e (kan inte onsdag 1/2)
Eller veckan därpå.

Topp på det!