måndag 16 januari 2012

monday


okej jag tar tillbaka vad jag sa om att skolan skulle bli kul ;P Nä kanske inte riktigt, det är kul o träffa allihop o få en rutin, men det är så jävla mycket och tråkiga saker :P fast det kanske blir mer intressant efter första dagen hehe. Vill bara att vecka 7 ska försvinna så att jag slipper göra praktiken, jag får inte vara i någon av mina vanliga klasser :( :(

Mitt hår är så jääävla fult just nu, gult, vitt, grått, orange och svart. Men jag har varken ork eller pengar att fixa det ännu en gång...får helt enkelt vänta till nästa gång jag åker hem igen, så jag får se ut som skräp i 2 månader. Jag överlever nog det ^^

Nu ska jag packa upp alla alla alla saker och städa. kul. sen ska jag plugga. kuligare.

1 kommentar:

Jasmine sa...

Har du bestämt när du ska hem nästa gång redan? Tänk att vi har en bebis när du kommer nästa gång, jag hoppas vi träffas innan 2 månader, då är ju bebisen nästan stor :-)