fredag 27 januari 2012

fredag

Käkade lunch på kulturhuset, då kom det en duva och höll oss sällskap. Undra varför man måste ta kort på allting egentligen. Jaja.
Mitt huvud är som smör, förkyld så det bara skriker om det >.< Nu skulle man haft sån där berocca boost (heter de va?), så man kunde bli lite pepp :P Just nu skulle jag mest vilja ligga i min säng, kolla på film, tycka synd om mig själv och äta B&J-glass. Meeeeen så blir det inte! Klockan 19 ikväll sätter vi oss i bilen och far, det blir säkert skitkul, jag är bara lite seg just nu ;P
Kommer som ni kanske fatta inte att blogga i helgen, eftersom jag inte fått blogg.se appen att fungera ännu :/

1 kommentar:

Jasmine sa...

Varför ska du ha blogg.se appen, du har ju blogspot ;-) går det inte att blogga från vanliga hemsidan, det gör jag på min bebisblogg.