måndag 16 januari 2012

lår lår lår

Jag tycker det är så satans snyggt med lårtatueringar, både på bak & framsida, och hela vägen runt. Om det är snygga, passande motiv såklart, men det är ju förutsättningarna för alla tatueringar. Fan det finns så sjuuukt mycket fula tatueringar, allså fula som i att dom var meningen att bli fina, fast blev fula liksom ^^ det är ju skillnad om man gör en ful tatuering med flit, då blir det mer roligt än fult. Ja vafan va dåligt jag förklarar, men ni fattar kanske. Folk har ju olika smak också, det jag tycker är fult tycker nån annan är fint, varför förstår jag dock inte hehe




tumblr.com

1 kommentar:

Jannie sa...

Jag älskar med lårtatueringar! Så fort jag hittat det perfekta motivet ska jag göra en! Väldigt svårt att hitta dock när det ska vara ett så stort motiv. :P