tisdag 31 januari 2012

kenza 9


var inne i stan en snabbis efter skolan idag, och dom hade fått in Kenza 9. Ni vet den röda jackan jag visat i ett inlägg innan. Var ju bara tvungen att prova bägge två! OCH till min plånboks lättnad var dom inte alls lika fina i verkligheten! Eller jo, dom var skitsnygga på galgen, asfint foder och jätte fin röd färg, mycket finare färg än på bild. Som sagt jättefin på galgen men jag trodde inte den skulle vara så "oversize". Modellen var inte alls fin på mig, det såg ut som en herrjacka på, jag såg skitstor ut och den var gigantisk när den var uppknäppt trots att man hade en liten storlek. Så där slapp jag gå o sukta efter den jackan mer, skönt som fan eftersom jag inte behöver en egentligen ;) Passar säkert mycket bättre på nån annan med annan kroppsform eller smak, men för mig blir det inget köp!

Inga kommentarer: