söndag 22 januari 2012

jag drömde förresten att jag smyg-tog hand om ett gäng med marsvins-bebisar! det var jättemyyyyys! jag tror jag saknar malin, det är bara hon som pratar om marsvin ^^ eller vadå tror, jag vet!

och och och! på måndag är det BF för Jasmines bebis,sjuuuuukt! jag hoppas ju som sagt lite på en tjej ;) så jag kan få köpa massa klänningar till den haha ;) klart jag blir överlycklig om det blir en grabb också såklart! det spelar ju verkligen ingen roll! :) nu vill jag bara träffa den där lilla människan! sjukt sjukt sjukt! :D

1 kommentar:

Jasmine sa...

Ja herregud, fattar inte att det är BF redan imorgon, okej de senaste veckorna har man ju bara väntat, men tiden då man varit gravid har ju gått så himla fort. AHH!! Men bebisen verkar trivas i min mage så den stannar säkert ett tag till känns det som. Vill med träffa den där människan nu och se vad det är för en liten prick.