tisdag 3 januari 2012

hungrig

jag är skithungrig men inte sugen på nånting (är aldrig det när jag är sjuk). Men min mage håller på att mörda mig snart om jag inte äter...okej jag skulle kunna äta en räkbaguett..men eftersom jag är ensam hemma, utan bil och inte orkar röra mig så kommer det ju misslyckas.
Idag mår jag ännu sämre än igår med feber och skit. Ska ändå försöka komma upp ur sängen en del idag för det är så galet tråkigt att bara ligga. Och jag ska försöka blogga mer än ett inlägg, och det ska inte handla om hur sjukt synd jag tycker om mig själv för att jag mår så dåligt ;P
undra om man kan lära sig hund springa till affären och hämta räkbaguetter...kanske inte med så kort framförhållning dock

1 kommentar:

Jasmine sa...

Usch tråkigt att du är sjuk. Du behöver inte komma hit om du är dålig. Hoppas du blir bättre snart så vi kan ses. Jag ska till Tingsryd på fredag så då skulle vi kunna ses en liten stund på förmiddagen.