onsdag 22 februari 2012

dagens pucko och dagens tur


Idag när jag skulle åka från universitetet så satt jag o spela spel på mobilen, hoppar på tåget som kommer och när jag kommer fram till centralen så inser jag att jag inte har min handväska med mig. Bajspuckoidiot! Eftersom jag var så jävla koncentrerad på att spela spel så lämna jag min väska :P Dom där spelen är farliga, jag missar ofta att hoppa av för jag spelar spel. I vilket fall åkte jag tillbaka och kollade med spärrvakten om hon hade fått in nån! Och jo! tro det eller ej, det var en vänlig själ som hade lämnat in min väska! Det gör mig glad att det finns snälla människor som inte snor ens saker! Tror iofs inte hon hade velat ha något av det som låg i min väska haha, den innehöll:
matteanteckningar, turtles-film (skulle ju va den då), asmycket skräp och högkostnadsskydd hos läkaren (som ändå inte går att använda för det är i mitt namn). Men ja det skulle väl va om nån ville sno väskan då, som förövrigt luktar fisk av nån märklig anledning. Jätteviktiga grejer för mig, men inte för nån annan liksom! jaja det sluta ju bra iallafall :)

Inga kommentarer: