lördag 11 februari 2012

helg

Igår var jag på drinkfest med syrran hos hennes kompis. Alla fick "ta med" varsin drink som alla fick smaka. Jag tog med piggelindrink, blandade en till syrran som smakade röv, haha jag suger på att blanda drinkar ^^ Jag dricker alltid vodka, fun light och vatten (saftgrogg) när jag dricker alkohol. Anledningen är min mage varken pallar för mycket bubblor eller för mycket socker, så den är perfa haha ;) Men jag kunde ju inte gärna ta med mig saftgrogg på drinkfest ;)
Sov hos syrran inatt och i morse kom en av småkillarna in i mitt rum, säger "läsa bok ellen", kryper ner i sängen och lägger sina iskalla fötter mot min mage. MYS! <3 bästa sättet att starta dagen på! Ikväll ska jag, Malin och Anna käka middag (räkor ofc) hos Anna och titta på melodifestivalen :)


svar på kommentar till Jasmine: Jag kommer första helgen i mars som jag sa! Förhoppningsvis kan jag åka ner redan på onsdagen, men jag har bara bokat "uppbiljett" än så länge på söndag eftersom jag inte riktigt vet hur skolan är den veckan. Men boka in mig nån av dagarna så kommer jag och hälsar på! :D

Inga kommentarer: