fredag 17 februari 2012

ringde till mamma för att se hur det gick för dom. Moran och faran bestämde sig för att köra bil upp hit istället, det kom aldrig nån buss. Snälla som dom är plockade dom med två stycken till i bilen som skulle upp till stockholm. Jag frågade vad det var för några. Mamma berättade (lite snyggt så personen inte fattade att hon pratade om henne) att det var en tant i hennes ålder som skulle kolla på "några Rammstein". Jag frågade hur hon såg ut. mamma sa att hon såg ut som henne, sen berättade jag för mamma vilka Rammstein var, då började mamma gapskratta och sa att ja det kan man inte direkt tro. Jag sjöng till och med en liten rammstein truddelutt så hon skulle få en uppfattning ^^ sött haha. Jag skulle vilja se min mamma gå på rammstein konsert ^^

Inga kommentarer: