torsdag 2 februari 2012

melooonas


Min favoritföda just nu - Cantaloupemelon (försök och uttala det snabbt om ni kan!). Så jävla gott! jag äter detta till alla mina måltider typ :P Har sedan jag kom upp ätit 3½ sån här meloner, har ingen aning om vad dom kostar eftersom jag inte väger dom, men jag skiter i det. I must have my melonas! Och färsk broccoli, det äter jag också asmycket, svingott! Sjukt märkligt för jag verkligen hatade broccoli fram till för typ ett år sen, då vände det pang bom! Kanske fick akutbrist på nåt som finns i broccoli.
Haha sjukt skumt inlägg att jag tipsar om en melon ^^

1 kommentar:

Jasmine sa...

Står det inte på kvittot vad metoden kostar? Eller du tar kanske inte kvitto, fast skitsamma är det gott i funkar för magen så är det ju asbra. Jag älskar honungsmelon, när det är säsong, men köper det för sällan. Förresten så var set nog järnbrist som fick dig att äta broccoli för det är väl inte mycket annat i dem ;-)