måndag 27 februari 2012

hejsan


japp då är man ledig i en vecka! jävligt gött! eller ledig är jag ju inte, jag har en uppsats att skriva. Var på världens sämsta föreläsning idag, läraren är så sjukt dålig på att förklara och har världens sämsta värderingar! Vi tyckte att vi var skyldiga att visa för henne hur dålig hon är genom att gå där ifrån hehe, vem sa nåt om att säga det till henne liksom ^^
Om 3 timmar sätter jag mig på tåget till småland, ska bli skönt att få komma hem och äta lite mat haha. Jag hatar ju som sagt laga mat till mig själv, så jag har levt på typ 4 olika rätter ända sen jag kom upp i januari :P kassler, vegetariska vårrullar och schnitzel med antingen broccoli eller melon till och soppa, fan sista två veckorna har jag käkat soppa både till lunch och middag, i princip varje dag! hemskt! Tur att jag käkar kosttillskott för jag tror inte det är så bra med sån o-varierande kost :P

Inga kommentarer: