fredag 24 februari 2012

vaknade klockan 7 i morse, och tänkte att ja jag kan ju gå upp.
Hade skitont i halsen så jag tog nån alvedon. Sen insåg jag att det faktiskt var jävligt
onödigt att gå upp så tidigt, somnade som tur väl om ( och drömde att jag var med i Big Brother) och vaknade vid 10 istället! Skönt att få sova lite! Tycker det är helt underbart att det faktiskt är ljust ute vid 7tiden när man vaknar! och solen går inte ner förrän halv 18 typ! ljuuusare tider duh!
Nu ska jag betala alla mina räkningar -.- och se om jag har några pengar kvar. Sen ska jag ut en sväng på uppdrag på stan för att sedan komma hem och plugga H.E.L.A resterande fredagen! I morgon ska jag också plugga och sen ska jag till Danne Hell och kolla på melodifestivalen med folket :) Eller ja vi ska väl bara kolla för att Dynazty är med idag, och det är gängets kompisar så då ska det tydligen telefonterras och drickas alkohol. Såg att Lotta Engberg och Christer Sjögren är med, tänk att dom plockat ihop mina två absoluta hatartister som duo, det är som att ha nässelutslag och kikhosta samtidigt.

Inga kommentarer: