fredag 24 februari 2012

fint väder idag! Tänkte ta skinnjackan idag, men kom på när jag skulle gå ut att jag redan är så jävla förkyld så det vore ju rätt korkat :P I morgon ska det tydligen bli ännu finare väder :) Jag pratar som en gammal gråvarg, tur att jag inte har mina mandlar kvar för då hade jag nog inte pratat alls hehe. Skönt att bara ta det lugnt idag, ja och plugga, men det är mest ansträngande för hjärnan, inte kroppen. Jag brukar inte dansa aerobics samtidigt som jag skriver uppsats, fast det hade ju vart en syn förstås!

stör ihjäl mig lite att dom sitter i tv och säger hur fult den nya prinsessans namn är (det låter tydligen som en chipspåse...kan det vara OLW? ^^) jag tycker det är superfint, Estelle. Skulle jag fan lätt kunna döpa min flicka till om jag hade nån, synd att kronprinsessan snodde mitt namn nu då ;) Hahaha jag ska döpa mina barn till OLW och Tortilla, på tal om chips, eller Eldorado, och så får hon heta ostchips i mellannamn :)

Inga kommentarer: