lördag 25 februari 2012

resa

Nästa år, när mina päronissar fyller 60 ska hela familjen inklusive barn o allt sånt där åka på er resa ihop. Mor, far, bror och jag satt och diskuterade detta förra helgen. Jag vill åka till nya zeeland, pappa vill åka till västindien och bror vill åka till Thailand. Så vi hamnar väl i Danmark ^^ Iallafall började vi diskutera hur många vi var som ska åka, jag räknas tydligen som 1½ in case of att jag blir ihop med nån innan dess hahaha. Jag försökte även vid denna resa säga att Danne skulle följa få med istället för en pojkvän, det funkade inte sist heller tyvärr ^^ Dom hävdar att det måste vara ett seriöst förhållande, och det tyckte dom inte att det var när jag även föreslog att hans flickvän kunde få följa med hehe, hade ju vart askul! ;D Funderar på att gå ut o ragga på krogen genom att säga "om du är ihop med mig ett år så får du en resa! Lite som bingolotto, fast mig på köpet" ^^ Hahaha nädå jag lär nog ha jävligt kul med tjocka familjen vare sig det är med eller utan pojkvän

Inga kommentarer: