tisdag 7 februari 2012

en av nackdelarna med att bo själv är att ingen skulle upptäcka på ett par dagar om man "försvann", typ låste in sig på toa och inte kom ut! eller bli bortrövad av nån gangster! Det skulle ju säkert ta typ 2 dar innan nån börjar "sakna" mig och verkligen undra vart jag är, man träffar ju liksom inte nån varje dag om man inte går i skolan eller pratar med en person varje dag. Eller typ om man skulle halka o bryta benen nånstans där det inte går förbi folk (för det är ju sjukt vanligt i stockholm). Hahaha fyfan vad tragiskt det lät, men jag menar att det är ju skillnad när man bor med någon, då undrar man ju direkt om personen inte kommer hem. Fan jag kollar alldeles för mycket på kriminalserier hahahaha måste lägga av. jag och mina konstigt djupa funderingar ^^

Inga kommentarer: