fredag 3 februari 2012

nu äre fredag juh!


haha mina grannar som jag delar kök med måste tycka att jag har värsta lodis-stilen. Går runt med mjukisbyxor och en brun raggsock och en grå raggsock (hahaha när jag läste igenom inlägget så tyckte jag att jag hade skrivit äggstock), alternativt raggsockar med ett hål så stort att det inte finns nån socka kvar ^^ Tur att det inte bor nån hunk här så man behöver bry sig om att se respektabel ut ^^ Och så tycker dom nog jag är en jävla bitch, det blir alltid tryckt stämning när jag kommer in i köket och nån annan är där hahaha, me don't care. "Jag är inte blyg, jag vill bara inte prata med dig" ;)
Nu ska jag & Hankan snart dra till Malin!

1 kommentar:

Frida V. sa...

Haha, den länken du har till det här inlägget är Vidars favorit - den dansande zebran (fast hela inlägget då med musik till - you tube)