onsdag 29 februari 2012

hej hallå

haft huvudvärk from hell idag ända sen jag vakna :/ Sov i brorsans gamla rum i natt. Ja iallafall, i julas fick min mamma en sån där nyckelring som svarar om man visslar på den. Problemet var att denna nyckelring hade lite problem, och pep hela jävla tiden lite när den ville. Och vi blev så förbannade i julas att vi packade ner den nånstans....i brorsans gamla rum. Så i natt har jag blivit väckt ungefär en gång i halvtimmen av nåt mystiskt pipande, som jag varken fattade vad det va, eller vart det kom i från! I morse gnällde jag över detta till mina föräldrar och vi kom på att det måste vara THE AWFUL NYCKELRING! Sen gick mamma och jag runt i rummet och visslade på den (det skulle man kanske filmat ^^) så att den skulle avslöja vad den befann sig. Jag var helt säker på att den var nergrävd under golvet. Det visade sig att den låg i vapenskåpet :P Nu slår vi sönder den sa vi

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Vet du att det står på din info om dig här på bloggen att du är 22 år, jag har tänkt på det ett tag men insåg nu att jag känner mig väldigt gammal nu. Haha, jag är 25 och du bara 22 :P Haha inte för att det spelar någon roll egentligen, men snart är du 24, fasiken va gamla vi är.. eller inte :P

F. sa...

Haha! Jag kan se er framför mig!