onsdag 8 februari 2012

hej


jaa vad ska jag säga, jag har inte så mycket spännande att skriva idag. Vi ska till asylum ikväll, som typ varje varannan onsdag så det är väl ingen stor händelse ^^ Föris här och lite krympplastpyssel :) Jag håller på o visa mina vänner hur man gör mina smycken, det är kul. Jag borde nog få jobb på medborgarskolan i nån kurs typ "gör dina egna krympplastsmycken". Fan. Det ska jag börja jobba som, ska bara övertala medborgarskolan att dom faktiskt vill ha en sån kurs!

svar på kommentar till Jasmine: haha nää jag visste ju att det skulle bli en pojke, så jag har bara gått o kollat på pojkkläder senaste månaden ^^ Och könet spelar ju verkligen ingen roll hehe, men det är rätt märkligt att jag inte känner en enda som står mig nära som har fått en flicka (om man bortser från avlägsna kusiner). Nu har jag 6 pojkar att handla saker till ^^

Inga kommentarer: