måndag 20 februari 2012

Halli hallå

Jag hade telefontid med läkaren idag, bara det att dom ringde en halvtimme tidigare än jag trodde, så jag var på tunnelbanan. Den konversationen blev lite svår haha ^^ det slutade med att hon typ skrek "JAG SKICKAR ETT BREV TILL DIG!". Inte så smart att ha viktiga samtal när man inte hör ett skit hahaha

Fick åka tunnelbana med mina favoritkomiker idag också, Johan Glans och David Batra. När man är från småställen som jag så är man ju lite starstruck på alla kändisar, händer inte så ofta i Tingsryd hehehe. Ni ska se min mamma när hon är här och hälsar på "KOLLA DÄR ÄR HAN!! Han som var med i rederiet för 10 miljoner år sen!" hahaha

För er som bor i Tingsryd och läser min blogg (och känner mig förstås), så åker jag ner nu på torsdagkväll och stannar till nästa söndag om nån vill leka lite med mig :)

1 kommentar:

Jasmine sa...

Oj kommer du redan denna veckan :-) jag har inget planerat nästa vecka när jag är hemma själv så du är välkommen när du vill :-) eller ska till bvc nån dag men har inte bokat tid, det vet jag inte förrän på onsdag.