onsdag 27 mars 2013

at home

Hallihallå, nu är jag hemma i Tingsryd! Min fara fyller 60 på fredag och jag gjorde en tavla till honom (han fick en flaska whiskey också hehe). Han blev glad tror jag ^^ Mest för whiskeyn kanske ;) Jag har ju gett x antal tavlor till mina föräldrar, skitbra tycker jag när man inte vet vad man ska köpa, men dom kanske börjar tröttna ^^ Meeen så går det om man får en unge som gillar att måla.

Idag har vart fullt ös. Körde mora o fara till tåget i Älmhult för att de skulle åka till Rom över påsk (om nån tjuv läser detta så behöver ni inte överväga att göra inbrott här, jag, hunden, larmet och min granne med spikklubban är väldigt hemma). Efter jag sagt hejdå till päronissarna gick jag upp till mormor en sväng med lite fika och satt o snackade om gamla goda tider. Sen körde jag massa fort hem, åt på 2 sekunder, gick ut med doggen och for till frissan där jag satt kommande 4 timmar :P Sen promenixade jag med dogge, åt och tränade och nu är jag trröööött. Känns trisst att vara hemma själv utan mora o fara men jag har ju min beloved dogge som ligger o snarkar bredvid mig högre än fjorton lastbilar så jag är ju inte ensam ;)
I morgon ska jag träffa Jasmine o Henning! Och så ska jag pluggapluggapluggaskrivaskrivaskriva, inget "lov" här inte...inlämning varannan dag trots påsken.

1 kommentar:

F. sa...

Vilken tur att ni är väldigt hemma.
Lät mysigt att strosa hemma tyckte jag. avis.
Här hostar vi och VABar för B.