lördag 2 mars 2013

joråsåatte GLASS




Haha hittade lite fina kort från i somras! Den första borde jag ha som profilbild, det är verkligen jag haha! Tur att man är söt iallafall, joråsåatte eller nåt ^^
försöker kolla på melodifestivalen, men min boxer är muppig och 1an och 2an är skitdåliga, har alltid varit så fast dom borde funka bäst för dom inte behöver nåt kort. Jaja skitsamma.
Ikväll kommer Viran, tess och cassandra hit och har lite fäst. Misstänker att dom inte är lika sugna på att kolla på melodifestivalen som jag är hahaha ^^ Well well är stört förkyld så jag hoppas jag inte avlider innan utgång :P Har inte tid att bli sjuk på riktigt så jag hoppas att lite vin läker det, för jag har hört att man ska dricka alkohol när man är lite sjuk så blir man frisk snabbare, visst? :P

Inga kommentarer: