tisdag 12 mars 2013

hårigt

fan va jag skratta åt en grej min granne berätta (ja jag gillar henne, och hon är min granne! Plötsligt händer det). Hon hade varit hos frisören mittemot här nyss och hennes frisör hon fick vart helt förskräckt hur fruktansvärt slitet hår hon hade. Hon hade typ helt normalt hår också haha. Men så när hon ska gå ifrån frisören så ger frisören henne en lapp med anvisningar hur hon skulle sköta sitt hår. Hon visade mig lappen och det står:

1. Tvätta håret med SHAMPOO
2. Skölj ur
3. Borsta håret

Så jävla roligt. Min granne ba "vafan tror hon jag tvättar håret med diskmedel och är helt dum i huvudet?".
Jag ska inte gå dit, då börjar väl frisören gråta ^^

4 kommentarer:

Frida sa...

Hahaha

Frida sa...

Hehehe

Frida sa...

HAHAHAHAHA!!!!

Jasmine sa...

Haha. Fast jag trodde faktiskt inte att man skulle borsta håret när det var blött.. Det förstör ju håret ännu mer.