måndag 18 mars 2013

hejsan


Tillbaka i stockholm igen. Bakom mig på tåget satt en människa som var så förkyld att jag trodde att han skulle avlida, har aldrig sett en så sjuk människa tror jag. Hans ögon var så röda och svullna så att dom höll på att ploppa ut och han snorade värre än 5 förskoleklasser tillsammans. Det blir inte bättre av att jag såg den där sjukdomsfilmen förra veckan. Övervägde att sitta o hålla andan i 3 timmar för att inte bli smittad, men jag insåg att det inte skulle funka :P

När jag kom upp hade jag fått glad post. Tjohotjohej min numera nya skolväska som jag bloggade om här! Jag upptäckte ju att det var väldans mycket billigare att beställa från hemsidan än att handla här i sverige, sen lite studentrabatt på det så blev det inte så farligt ;)

Vellvell väl här i stockholm började det snöa hysteriskt. Jag ska försvisso inte gå ut så mycket denna vecka eftersom jag har tentainlämning på fredag, men jag föredrar ändå sol o fint väder :(
Vååååren kom heeeem, för vi längtar efter diiiiig

1 kommentar:

Hanna sa...

Hehe, tur du skrev om väskan för jag tänkte beställa den nästa vecka som födelsedagspresent :-P två stycken kanske är en för mycket ;-)