torsdag 28 mars 2013

KALLT!!

Allså det är så kallt ute :( Jag hade inte tackat nej till lite våååååååår.
Idag har jag hängt med jasmine & henning, först var vi hos amanda en kortis, sen fikade vi på hyllan och sen var jag med när jasmine klippte sig! Vad resterande timmar av dagen har tagit vägen vet jag inte :S satt o svor en stund över att min dator inte startade, lägger den av nu är jag dödens död. Ska lämna in deluppgift i morgon kväll och de andra datorerna här i huset kan jag inte med :P

blev medbjuden av Elin på HMs VIP-festivalkväll, man ska klä sig i sina bästa festivalkläder och har chans att vinna biljetter till way out west. Haha undra hur många som kommer komma dit i korta shorts och linne, lär ju inte direkt vara varmt om 2 veckor :P Kul iallafall, dom bjuder på öl o vin också, aaaasuuum ju! haha. Elin sa att jag var hennes mest "festivalande" kompis så hon bjöd med mig såklart ;)

Ja och just det! Mimmie fick sin andra pojk idag, Alf ska han heta! GRATTIIIIIIIS <3 Ser fram emot att få träffa knodden :)

1 kommentar:

Jasmine sa...

Hur stor var han? Alf? Affe blir det ju då ;-)
Tack för idag :-)