söndag 31 mars 2013

Hej hej sommartid hej hej

Hola bandola!
Har kommit hem från stugan nu, Jag, Hanna och doggen åkte ner i går vid 5 tiden och åkte hem på förmiddagen idag igen. Vi grillade och åt mat, Idag var det jättefint påskväder, perfekt med sooool! Ikväll kommer bror och Josefine och käkar middag och kollar på film och i morgon åker jag tillbaka till storstan igen. Wellwell tiden går fort när man har kul. Och vet ni vad! Nu är det sommartid! :D Snart blir det vaaaaamt!

Har lagt ut ett gäng annonser på tradera, så jag får lite pengar att överleva på i sommar de månader jag inte får nåt CSN eller nån lön. Ja inte för att jag planerar att överleva på typ dom 100 spänn man får av traderaannonser haha. Så skänk en slant till behövande och få ett plagg på köpet liksom ;)
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1569297
Tycker apropå tradera att det är så galet svårt att välja annonsnamn, man ska ju skriva så mycket som möjligt för att det ska träffa flest på sökningar. Roligast är de människor som alltid lägger "sexig" framför allting för det ska sälja bättre ^^
 
Nu ska jag börja göra banoffe pajen som jag ska bjuda Edvin o jossan på. Allså jag har craveat efter den jävla pajen i flera månader. Ni får se bild om det blir nå bra ^^

Inga kommentarer: