söndag 24 mars 2013

Biograf


Vi var på bio idag och såg OZ. Helt okej film, lite väl lång kanske men det var nog den film som var mest värd att se i 3D av alla jag sett. Brukar tycka det är rätt drygt med 3D filmer för man har svårt att fokusera, men denna hade så många effekter som var gjorda för 3D så det blev väldigt värt. Mysigt att gå på bio, sån där lagom söndagsunderhållning :)

Haha pratade med moran i telefon innan, 10 i sju sa hon "nä nu måste vi lägga på så jag hinner skrapa våra bingolotter, vi hörs i morgon hej då!". Hahaha bingolottogänget jag, moran o faran allså ^^ Fått nåt jävla dille på bingolotto haha, det är väl också "lagom söndagsunderhållning". Nu spelar jag ju förvisso bara när jag är hemma men jag är sån svensson-pensionär alltså; Allers, bingolotto, melodifestivalen... you name it! herregud.


Svar på kommentar till Frida: ebay.com ;)

Inga kommentarer: