måndag 4 mars 2013

Ja men ja tack

Skulle inte säga nej till någonting här (givetvis eftersom det är jag som klippt ihop det haha). Kommer från lite alla möjliga ställen, top shop, etsy, gypsy warrior.

Helgen vart bra, eller ja i fredags var jag ju sjuk så det var väl inte så bra ^^ I lördags var jag fortfarande jätteförkyld. Tess, Elvira, Cassandra och Ricko kom och hängde, Elvira var dödssjuk så hon drog hem tidigare. Och jag blev helt slö eftersom jag också vart sjuk, det är ju givetvis inte bra att dricka alkohol med virus i kroppen men jag var inte sjuk i söndags sen iallafall ;P Så det blev ingen utgång utan jag gick o la mig och sov i typ 12 timmar, det behövde min kropp väldigt mycket sa den till mig :) Sen kollade jag på film hela söndagen typ. Såg bland annat Frankenweenie, av tim Burton, den är rätt hypad men jag tyckte inte den var speciellt bra. Fint gjord men jag skulle nog inte se den igen.

Inga kommentarer: