måndag 11 mars 2013

film


Mina söndagskvällar består nuförtiden av att kolla på film. Skitbra med dessa onlinefilm-sidor där man får se alla filmer gratis, med text och ändå schysst kvalité. Igår såg jag The Road (vägen) som handlar om jordens undergång. Den var jävligt tung, och bra. Kändes så mycket mer realistisk än alla andra undergångsfilmer, detta skulle faktiskt kunna hända. Ja handlar om en far o hans son som ska vandra söderut i hopp om att hitta bättre land, på vägen möter dom en hel del skumma människor. mörk film så inget man ska se om man vill bli på bra humör :P

Sen såg jag Contagious, som handlar om en livsfarlig smitta. Inte så bra för mig som har bacillskräck hahaha, dom visar hur lätt det är att bli smittad, bara av att man tar i saker. Ueek. Helt okej film det också.

Jäjä nu ska jag gå o handla mat o sen ska jag till skolan. Hatar eftermiddagsföreläsningar, det pajjar liksom hela dagen av nån anledning








Inga kommentarer: