lördag 30 mars 2013

MAAaaaauuut


Jag har alltid gillat att baka och nu har jag ju börjat tycka det är riktigt roligt att laga mat också, eller ja alltså inte typ fiskpinnar. men jag tycker typ bara det är roligt att laga grejer jag aldrig gjort (vilket förvisso är typ det mesta hehe). Nu skulle jag ju inte välja att kalla detta att laga mat här ovanför men det blev så jävlans gott! Igår gjorde jag pizzabullar med tomatsås, mozarella, skinka och soltorkade tomater. Muuuuuums.
Och idag gjorde jag wienerbröd med vaniljkräm och mjölkchoklad, trodde dom skulle bli sjukt äckliga för vaniljkrämen brändes och blev helt mongo och det blev mer bollar än wienerbröd.. Men herrejesuses vad goda dom blev, speciellt med choklad på! Dumt för jag får så ont i magen av sånt här haha

Igår fyllde min käre far 60 år, gratteligrattis pappa!

Inga kommentarer: