torsdag 21 mars 2013

nej nej nej neeeeeeeeej

AAAaaaahhhh vilken dålig dag!!! (Bortsett från de timmar jag var hos Vikanders, de var superbra).
Men sämsta jävla dagen och jag är så arg på grund av en tant som gör mig så mycket ont! Det är inte vanligt att jag verkligen ogillar personer, men denna människa ger mig rysningar. Jag nämner inga närmare precisioner här eftersom det känns rätt idiotiskt att hänga ut någon. Men om ni tänker Gunilla i Hollywoodfruar, ungefär så är denna tanten som drabbar mitt liv. POOOOOOPHÖG!
wuhää behöver en kram nu och en klapp på huvvä!

Fick boka om mitt måndagståg hem också eftersom jag måste gå på en lektion, så nu har jag ungefär 12 kronor att leva på till måndag :P Well well det var en gissning på att det skulle funka, får ju skylla mig själv där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meh!
Kram!
Klapp!
KRRRAAAM!


Anonym sa...

Det var från mig ;-)

Anonym sa...

Det var från mig ;-)

FRIDA sa...

... FRIDA


jäklamuppknäppprogram