fredag 8 mars 2013

Jag kollar för mycket på TV







Min TV står på jämt. alltid, eller alltid när jag är vaken och hemma. Jag lämnar den inte på när jag går :P Denna enkla anledning för att tvn är mitt sällskap, man känner sig inte så ensam då ^^
Saker jag funderat på på senaste tiden när jag kollat på tv:


- vad har E-type med Max hamburgare att göra? Och varför är det så fruktansvärt att han "kommer tillbaka" för att dom får tillbaka en hamburgare. Fattar verkligen inte den reklamen, måste ha missat nåt.

- Undrar hur Pluras mage ser ut i genomskärning. Sjukt morbid tanke jag vet, men jag är ändå naturvetare i grunden haha. Är alltid sjukt fashinerad av hans bollformade stenhårda mage. Jag älskar plura, så inget ont om honom då! ^^

- Färsk norsk torsk-reklamen. Sätter sig som fan i hjärnan och i huvudet säger jag alltid FärskNorskTorsk typ 10 gånger efter jag sett den.

- Har ni sett Junior masterchef australia? Ungarna är mästerkockar och typ 8-10 år gamla och är med i masterchef. Dom gör precis lika seriösa grejer som de riktiga mästerkockarna, helt sjuka saker. Och de påstår alltså att de valdes ut av 5000 andra mästerkocksungar i australien för att vara med. Hur i helvete har detta land utvecklat en hel drös överintelligenta barn inom matlagning? Något i vattnet i australien? Måste vara bullshit hela grejen. Skulle vi ha den tävlingen i Sverige hade typ en unge sökt för att det barnet kan göra egna chokladbollar, sen var den tävlingen avgjord liksom.

 
Ja, så djup blir man av att kolla på tv. sååaatte..

1 kommentar:

F. igen sa...

ja, herregud så mycket skit det är på tv!!! Speciellt dagtid.