tisdag 30 augusti 2011

blaha blaha

goteborg.se

Jag är så kaksugen så jag dör! Sånadär ovanför vill jag ha, nybakta, varma..nuuuuu!

Var på panduro i solna idag, tar 5 år att åka dit nu när blåa linjen är avstängd en bit, så man måste liksom åka runt alltihop. sjukt drygt. Är jävligt glad att jag inte bor på blåa just nu.
I vilket fall så var det ju givetvis galet utplockat, fanns inte speciellt mycket att ha om man inte gillar fula kycklingar och gigantiskta träpärlor. Köpte massa tyg och scrapbookingpapper till mamma iochförsig, det fanns! Sen såg jag att de hade de pennorna som jag använder till mina smycken, så då köpte jag en hög såna. 70 % på ALLT. swein billigt!

Funderar på om jag ska ta o va lite kreativ, eller om jag ska ta o vara lite pluggduktig. Förmodligen inte det sistnämna och förmodligen inte det första heller för jag är alldeles för seg idag :P men sen kanske

1 kommentar:

Frieducha sa...

Hm, eller gigantmuffins? Choklad med choklad kanske?