måndag 22 augusti 2011

Day two · a famous person i’ve been compared to.


Day two - a famous person i've been compared to
Jag brukar inte direkt bli jämförd med kändisar, eller ja om det inte är rikspuckon på nätet som försöker ragga med att jag ser ut som Angelina Jolie, hahaha öööh vart då, i armhålorna på sin höjd ^^ Men annars har jag fått höra att jag ser ut som Kitty Jutbring, om hon nu räknas som kändis? :P Försökte leta upp den mest lika bilden jag hitta och det sitter ju helt klart i håret, då är vi rätt lika faktiskt. Tur att hon är ball o sådär iallafall, så jag inte blir jämförd med typ Arne Hägerfors ^^



1 kommentar:

F som kommenterar det mesta. sa...

Kanske med lite mer turkost ögonskugga och rosa läppstift.

Men - nej, hon har ju alltid så skumt märkliga kläder på sig. Som om hon sytt alla rosetterna själv - det har inte du.