lördag 20 augusti 2011

rensning


Har rensat i alla mina garderober, det är sjukt roligt faktiskt, man hittar så mycket skoj ^^
Roligast är att läsa igen om alla sina anteckningsblock som man hade på högstadiet, står så sjukt knäppa grejer ^^ Och så var jag helt klart dödsförälskad i 15 killar på samma gång, nämner inga namn dock men dom står inkarvade i alla mina böcker hahaha. Här är nog det vackraste exemplet som jag o Anna ritade på en SO-lektion :)
Och här är en nalle som jag och Klara gjorde i syslöjden i 8:an, Dag-Finn heter den. Vi gjorde den bara för att vi tyckte det var så jävla tråkigt att rita upp mallar som man måste göra med allt i slöjden så vi bara klippte och sydde ihop lite skitgrejer. När vi sen skulle bli bedömda av läraren så sa vi "innan du sätter betyg på oss och denna skapelse så vill vi att du ska veta att det var meningen att den skulle se ut såhär, och vi själva är väldigt nöjda med den!" Vi fick VG+ hahahaha. Sjukt kul hade vi iallafall :)

Ja fyfan vad jag saknar högstadiet, det var så kul!

1 kommentar:

Angu sa...

Hahaha Nalle Puh hade jag glömt, såg direkt att det var min handstil där..! Högstadiet alltså =) Nu ska jag bli duktig o följa din blogg o kommentera ibland så du blir glad, bra va?! Kom till sthlm snaaart =) puss