tisdag 23 augusti 2011

Mumma

google.com
godmorgon! Jag var uppe tidigt för att jag skulle hinna käka frukost i lugn o ro, surfa lite o fixa mig i god tid innan jag skulle dra till stan. Den planen gick inte så bra, min syster ringde och pratade iväg 28 minuter med mig ^^ Men det gör inget såklart, jag fick ju en väldigt glad morgon tack vare det :) Men nu har jag då ungefär 9 minuter på mig att; klä på mig, sminka o fixa mig och gå ut med hunden ^^ Iallafall angående bilden här ovanför så är det gravlaxsås. Och gravlaxsås är nåt av det bästa jag vet. Min frukost idag bestod av ostmacka med gravlaxsås, asgott. Hela gymnasiet levde jag på köttbullar med gravlaxsås. Jag vet att man ska äta det till lax, men det är ju fan gott till allt! Så nu vet ni ännu mer ointressant fakta om mig och mina märkliga frukostvanor, varsågod.
Näfan nu måste jag hetsa lite, adios amigos!
nu har jag förresten bara 6 minuter kvar, fan

1 kommentar:

F. igen sa...

"vad jag är glad att jag har dig, vad jag är glad att jag har dig. Vad jag är glad att vi har oss, och det är jättebra förstås..."

Men det ser rätt äckligt ut med gravlaxsås - och på ostmacka!!!

O vill gärna äta leverpastejmacka med ost, det tycker jag är lagom konstigt.


PUSS!