måndag 15 augusti 2011

hemmhemm

HAaaalåå eller!
förlåt att jag inte har bloggat, jag kom hem nu typ. Vart som sagt på skogsröjet fredag-söndag och på vägen ner stannade jag i Linköping tills idag, och när jag skulle åka tåg därifrån så ville givetvis inte tåget gå (som vanligt när det gäller SJ). Sen har jag suttit hemma hos min minstebror i växjö och ätit biff, och nu är jag hemma i min egen sängasäng igen med min snarkande dogge.
Skogsröjet var asnajs, sjukt fint väder hela tiden så nu har jag århundradets fulaste
bonnabränna och sönderbrända läppar :)
Mina kläder luktar dött djur men mitt hår luktar iallfall gott :)
Tråkigt att sista festivalen är slut, alla börjar skolan eller börjar jobba (utom jag
som inte börjar förrän 29e) så nu är det fan höst. Blööööögggghhh! Jag vill ha mer sommar ju -.-

Lägger upp lite kort i morgon för idag orkar jag fan icke!

Inga kommentarer: