fredag 5 augusti 2011

eller hur?


Alltså jag skiter verkligen i folk som säger att jag är snygg eller söt eller
har fina ögon blablabla (allra mest folk jag inte känner), alltså det är klart att det är kul att få komplimanger o känna sig fin o sådär. Men såna komplimanger bara rinner av mig. Jag vill ju hellre att folk ska säga att jag är rolig, snäll, asuuum och typ skitskön o hänga med (Bara ni inte kallar mig TREVLIG, det är det värsta jag vet! Trevlig betyder torr, tråkig tjej!) Vem fan bryr sig om hur man ser ut om ändå ingen tycker om att vara med en, right? Jag blir gladare för att nån säger "du är så rolig att hänga med" än "du är så snygg".
Sen är det ju kul om man skulle lyckas vara båda delar då haha, men jaja ;P

1 kommentar:

F. sa...

Kanske för att humor är sexigare än det fysiska utseendet.