fredag 26 augusti 2011

hemma

bara för att hinna skriva ETT inlägg idag :P sådär 5 minuter i 12.
har vart iväg hela dagen, det var jävligt skoj
I ullared med päronissarna,
jag handlade typ 5 ton hårspray och litta annat krafs!
I morgon åker jag tillbaka till stockholm som sagt,
så nu ska jag sova strax.
Förstår inte att man kan tro att man har så jävla lite att packa med sig
och det slutar med att det ser ut som man ska ge sig iväg på
en 18 månaders resa med 10 vänner och jag tar all deras packning för att
vara snäll inklusive min.
whattafakk!?

svar på kommentar till Frida: men jag älskar ju pojkar såklart vetu väl! Men jag får ju inte köpa massa söta klänningar till dom (som dom kommer ha på sig), eller? ;P

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Åhh längtar tills vi ska till Ullared. var det mycket folk???

Frida som kommenterar allt sa...

Jag vill också köpa klänningar :-(
(kanske V vill ha en?... nää)

Kul med Ullared, det var typ 20 år sen jag var där sist. Kollar bara på det på tv nuförtiden.

Finns det ngra schysta kläder där? eller köper man bara billigschampo och biltvättsvampar?
Ellen tipsar???