lördag 27 augusti 2011

Flyg fula flyga flug

Det jag blev allra gladast över när jag kommer upp hit var att jag insåg att min dunkadunka techno-granne har FLYTTAT! han som spelar musik så hela huset skakar på de allra mest märkligt tider, typ astidigt på söndagsmornar! Så jävla glad blev jag iallafall! Istället har det flyttat in en tjej som ser väldigt snäll ut, och framför allt väldigt tyst ^^ Det sämsta är att vårat kök ser ut som 3e världskriget och jag kan inte riktigt tänka mig att laga mat där förrän någon (förmodligen jag) har städat som fan. Kasst!
Och så har det även flyttat in en dement tant i boendet mittemot som har utfört klagosång HELA TIDEN sen jag kom hit, det är en aning enerverande, men henne tycker man iallafall synd om.


1 kommentar:

Frida som kommenterar allt sa...

Fantastiskt med nya grannar!
Mindre kul med äckligt kök.