tisdag 30 augusti 2011

tyst



allså jag kommer bli knäpp på dessa jävla arbetare -.- jag kan verkligen inte sova när det är en massa oljud. Så jag vaknade vid halv 8 igen i morse, låg vaken 2 timmar tills de slutat borra, sov till halv 12. Och nu började dom igen, det går verkligen inte vara här inne för det är så sjukt störigt, man kan inte tänka. Jaaaa gnäll gnäll, jag är på dåligt humör när jag är trött, jag får gnälla!! Ska det vara såhär hela hösten så kommer jag tvinga någon att ha mig som inneboende annars så kommer jag bli ett jävla monster! Och så tänker ni, ja men gå o lägg dig tidigt så blir det lagom att stiga upp vid halv 8, problemet är att jag KAN inte somna på natten, hur mycket jag än vill eller försöker eller hur lite jag sovit innan. Brrööööööl!
jaja nu ska jag gå upp och äta frukost, sen ska jag bege mig till Panduro i Solna som har rea rea rea eftersom de flyttar! sova lite hos dom kanske.

kom på att vattnet är avstängt idag också, tyyypppiiiiiiskt.
får tvätta mig i proviva juice, det blir nog bra

1 kommentar:

Big sis sa...

Då kommer du lukta blåbär (eller kanske mango?).
Du får börja "höstmysa" med lite tända ljus, då brukar man kunna varva ner.
Eller lägga dig i badet (just det, du har ju dusch).

Eller sova i gästrummet hos oss - JAAA!!