söndag 21 augusti 2011

Day one · the person i like and why i like them.


"Day one - the person I like and why I like them"
...allså vafan vad är det för meningsuppbyggnad? Säger man så?
"Personen jag tycker om och varför jag gillar dem?"
Menar dom då alla personer jag tycker om och varför jag gillar dom (förmodligen inte)
eller personen jag tycker om och varför jag gillar honom/henne (förmodligen).
Men iallafall, jag tänker inte välja ut nån speciell person,
för jag antar att ni alla vill veta vem det är man är intresserad av,
men det tycker jag att ni ska skita va ;)
Så jag säger bara en random person jag gillar!
....fan va svårt o välja ut EN, jag kan inte jag tycker om så många, jag väljer mig själv!
Jag gillar mig själv för att jag är så sjukt rolig och får mig på gott humör :)
Fan den kom jag undan rätt dåligt lätt :P

1 kommentar:

F. sa...

HAHAHA!
We lööööv ju Ällen!!