onsdag 24 augusti 2011

hej


Sorrylorry att jag inte skrev mer än ett inlägg igår, vi drog till sommarstugan och hade mini-kräftskiva. Asmysigt! Värsta festen med schnapps o allt, på en tisdag! ;)
Känns dock jävligt pissigt att nu är sommar slut, över, finito! Nu är det allså bara 8 månader kvar till maj igen.

Jag är sjukt jävla galet arg på posten, jag hatar dom så innerligt! Jag har ringt fem miljoner gånger till dom och bett dom vidarebefodra mina paket som jag av okänd anledning får till stockholm trots att jag har eftersändning. Men dom säger bara att dom ska fixa det, och skiter i det! Så nu har paketen skickats tillbaka igen, och jag tänker fan inte betala nån jävla frakt fram o tillbaka till Kina igen! Åh postfan jag hatar er, gift er med SJ.


2 kommentarer:

F. sa...

Mysigt med kräftskiva. Hade ni hattar också?

Hanna sa...

Hahaha..."gift dig med SJ" sen kan posten vara älskare med SL med ;)