torsdag 25 augusti 2011

g'najt

tumblr.com

Tjipptjopp! Har vart hos mormor o så har jag fått det svarta håret färgat av moran och även färgat hennes hår. Sen rensade jag lite bland mina skolgrejer från låg och mellanstadiet. Jag dog lite av pinsamhet när jag läste breven jag skrivit, mina lärare måste tyckt jag var helt störd...eller är alla barn såna kanske. Förhoppningsvis ^^
I morgon ska jag upp massa tidigt och åka till Ullared med moran o faran (hej&hååå). På lördag flyttar jag upp till stockholm igen, sjukt skumt efter att ha bott hemma i 3 månader, kommer bli gaaaalet ensamt! Måste hitta nån som kan sova hos mig om nätterna :P men det blir förhoppningsvis jävligt sköj också, ut o röjja på lördag till exempel

1 kommentar:

F. sa...

O M G Ullared!
Vad ska du handla där? Shampo på dunk?

Du får sova hos oss när helst du vill.